fredag 27 juni 2008

The kids in the hall

Hade först tänkt skriva lite om samtliga band jag såg på Accelerator detta år men det kändes lite meningslöst.

Väljer istället att posta MGMT med "Kids" för tredje och sista gången på den här bloggen. Nu dock live från festivalen. Ljudet är så jäkla sämst men...ja, ni fattar.



Kan i och försig nämna att jag fick krampkänningar i min ena vad under Vampire Weekend av mitt okontrollerbara taktstampande och subtila dans. Först gången det hänt mig på en konsert och helt klart ett gott betyg till bandet på scen.









3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg ut som om ni hade förträffligt kul! Men hur var Black Kids?

SG sa...

Black kids var faktiskt riktigt jäkla bra, kanske bäst av alla de jag såg. Svängde ordentligt. MGMT var däremot en besvikelse. Alldeles för mycket gitarrer.

Anonym sa...

Aaaaaah! Jag visste det! Fan vad jag är avundsjuk nu!