måndag 30 augusti 2010

The fall

Popaganda var skoj! Bra musik, trevligt sällskap och fint väder. Inte mycket att klaga på faktiskt, men nu ser vi framåt. Detta ser mest intressant ut för tillfället:

Depreciation Guild @ Debaser Slussen 13/9
The Morning Benders @ Debaser Medis 17/9
CEO @ Strand 2/10
Magic Kids @ Landet 11/10
Ariel Pink's Haunted Graffiti @ Debaser Slussen 22/10
Beach Fossils @ Lilla Hotellbaren 3/11
Beach House @ Debaser Medis 10/11
Teenage Fanclub @ Debaser Medis 19/11
Suede @ Cirkus 1/12

2 kommentarer:

Niklas sa...

Du har väl inte missat att Jeremy Jay spelar på Debaser Medis på lördag?

SG sa...

Det har jag inte! Vill gärna gå men känns lite osäkert i dagsläget då jag inte riktigt vet om mina kompisar är sugna på att haka på. Men om jag nu tar mig dit så ska jag hålla utkik efter dig och Mikaela!