onsdag 11 februari 2009

Nocturnal me



The Love Language är ett band från USA. De har med sitt kommande album samlat ett gäng underbara poplåtar som är lite sådär lagom oborstade utan att för den delen bli ofokuserat. Jag gillar den väldigt mycket. Lyssna själva här.

Annars sitter jag mest och väntar på att få höra El Perro del Mars nya mini-album. Förväntningarna är väldigt högt ställda.

...och att M. Ward ska ta sig till Stockholm (Södra teatern, kanske?) någon gång i vår för en spelning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, det vore kul att se M. Ward. Men nu ska jag se vad det är du tipsar om :)

SG sa...

Love Language-skivan är faktiskt grymt jäkla bra har jag nu kommit fram till efter ytterligare några lyssningar.

Anonym sa...

Fan, det var så bra att jag var tvungen att leta reda på fler låtar, och samtidigt tipsa om underbara "Lalita".